Wianek na drzwi w 57% naturalny w 100% świąteczny


 Wianek na drzwi w 57% naturalny w 100% świąteczny

Po raz pierwszy robiłam wianek w barwach bieli i złota jednocześnie. Było to dla mnie coś nowego, ale jednocześnie zastanawiam się czemu wcześniej na wpadłam na to połączenie. Takie czyste, piękne i świąteczne. A składniki jakie użyłam do tego wianka to: 

57% Natury:

  • 28% szyszki sosny
  • 7% kora brzozy
  • 6% Szyszki modrzewia
  • 5% sizal
  • 4% grązele
  • 3% kasztany
  • 2% żołędzie
  • 1% potpourri
  • 1% kwiaty Shola potea

42% Świąteczne dekoracje

1% styropian

  • Baza

100% ciężkiej pracy

100% świąt Bożego Narodzenia


 Wianek na drzwi w 57% naturalny w 100% świąteczny

Ach te kłębki włóczki. Włóczkę wyrwałam w Kauflandzie, bo czym skapnęłam się, że bez sensu brałam tak drogą. Przecież wianek nie potrzebuje ciepła. 


 Te drobne szyszunie to modrzewiowe cuda. Kiedy wyschną już całe, brokatuje je sposobem. Kiedyś robiłam to osobno. Każdą szyszkę malowałam na biało i obsypywałam brokatem. Teraz zaś wszystkie kładę na podkładkę papierową, maluję białym w tym wypadku spay'em, wszystkie jeszcze mokre wrzucam do dużego kubka zamykanego, a'la shaker i zasypuje brokatem. Zamykam i mieszam. Mieszam tak długo aż zauważę, że nie ma brokatu na spodzie kubka.  



A wstążka jak wstążka. Biała, złota i mieszana. 


Komentarze