Ciasto

Przed podejściem do egzaminu licencjackiego etapu pierwszego(:P) obiecałam sobie, że jeśli zdam kupię sobie najdroższe i najsmaczniejsze ciasto z cukierni i zjem całe sama :O
W moim przypadku jest to akurat możliwe, szczególnie iż ostatnie dni egzaminu zajadałam stres( egzamin praktyczny trwał 4 dni  dla jasności). Już dawno tak nie miałam. Szło wszystko. rzodkiewka z nutella i ciastkami, bułka z bazylią a potem dżem, dodatkowe porcje spaghetti, nawet jak na pizzę poszłam ze znajomym, to powstrzymywałam się i nie zjadłam jego części chociaż moja głowa dalej mówiła: JEDŹ, JEDŹ. Całe szczęście mam wspaniałą przemianę materii i mimo moich chorób i przyjmowania leków, które powinny mnie mega pogrubić, jakiś cudem wciąż jestem chuda i to nawet za, więc dzięki Boże, że kiedy inni stali w kolejce po piersi, ja stałam w kolejce po zajebisty metabolizm :D Wciąż uważam iż dobrze wybrałam :P
Także egzamin zaliczony ciasto co prawda jeszcze nie zjedzone, ale szukam po prostu słodkiego ideału. Może Wy macie jakieś swoje ulubione ciacha z ulubionych cukierni?;)
Piszcie w komentarzach.
A teraz wracamy do biżuterii. Mam Wam do zaprezentowania piękne kawałki ciasta na kolczykach i jeden kawałek na bransoletce. 
Kolczyki w barwach bieli-beżu-czerwieni i niebieskiego z truskawką na szycie i listkiem zielonym , który nieco ociepla ten smutny, marynistyczny styl. Możliwa jest zmiana bigli na srebrne jeśli ktoś tylko taki materiał może nosić, bo co prawda bigle są antyalergiczne bezniklowe lecz wiadomo, że lepiej nie kusić losu.
Możliwe są one do kupienia tutaj : http://pl.dawanda.com/product/81944635-Ciasta




Do kompletu bransoletka na posrebrzanym łańcuszku, a na nim- torcik, ciacho EAT ME( proszę nie smakować), rogalik, ciasteczkowy potwór,  truskawka i wykropkowany romb.
I jak wam się podoba? Długość max to 230 mm, a dzięki zwykłemu zapięciu, bez problemu można regulować długość. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu bądź tutaj: http://pl.dawanda.com/product/81946479-Cig-dalszy






Buziole :P

Komentarze