Wieniec adwentowy w 80% naturalny


Czas adwentu to czas oczekiwań, pobożnego i radosnego oczekiwanie na przyjście Jezusa.
A ja będę szczera i ośmielę się powiedzieć: Adwent dla mnie to czas aby przygotować prezenty, wymyślić kto co dostanie, posprzątać w miarę możliwości mieszkanie, czekać aż pierniki już zmiękną, a przy okazji czas, kiedy w pracy nie ma wytchnienia, wszyscy klienci kupują w tym samym momencie, wkurzają się, że muszą chwilę poczekać i są niezwykle niemili, wredni i opryskliwi. Każda świeczka przypomina mi tylko, że mam coraz mniej czasu, żeby wszystko załatwić, a przy okazji, że za chwile ten cały szał się skończy. 
Ale i tak w każdym domu powinien być taki wieniec i mam nadzieje, że nie musicie pracować w handlu i możecie w spokoju czekać na święta. Więc przed Wami: 

Skład wianka:

80% Natury:

  • 29% szyszki sosny
  • 11% sizal
  • 9% mech
  • 7% kora brzozy
  • 6% potpourri
  • 5% szyszki modrzewia
  • 4% jabłka suszone samemu
  • 3% kasztany
  • 2% szyszki olchy
  • 2% grążele
  • 1% cynamon
  • 1% anyż

15% Świąteczne dekoracje

4% Metalowe osłonki

1% styropian

  • Baza

100% ciężkiej pracy

100% świąt Bożego Narodzenia



Każda świeczka ma swoje miejsce w metalowej osłonce, więc nie musicie się martwić o pożar. Nie będę kłamać: raz zapaliłam świeczkę na zwykłej podstawce bez krawędzi, świeczka wylała gorący wosk dookoła i pożar gotowy. Nie było mnie w pokoju dokładnie 5 min. Nie doszło do dużego pożaru, paliła się tylko dekoracja w której świeczka była, ale wciąż. Stąd moja obsesja na punkcie tego, żeby podstawki miały brzegi, słoiczki były szklane, a świeczki małe. 


Och ten anyż, szyszki olchy zebrane w Karwińskich Błotach, pachnące potpourri i suszone w domu jabłuszka. 


Świątecznymi dodatkami są oczywiście bombki styropianowe i plastikowe, czerwone jabłuszka i złote gwiazdki i serduszka. 


WYMIARY:

  • Całkowita średnica wianku wynosi 27 cm
  • Średnica wewnętrzna max 8 cm
  • Wysokość max 10 cm

Wieniec adwentowy możecie kupić: 

i tu: 

Komentarze