Każdy ma swojego świra

Wianki- to mój świr, przynajmniej większy od jakiegoś czasu. Zaczęło się rok temu jak już wiecie z zeszłorocznych wpisów. W tamtym też czasie zdecydowałam, że na następnych wszystkich świętych na pewno nasze rodzinne groby będą pięknie przyozdobione. I tak też było. Zajęło to wiele czasu, pieniędzy i strachu przez milionowe stado pająków w mieszkaniu.  Odbyłam wielkie przechadzki po lasach, zbieranie gałęzi, mchu, szukanie płaczących wierzb, choinek oraz zabawa w szukanie sztucznych kwiatów w hurtowniach. Ale nieważne: najważniejsze, że udało mi się zrobić wystarczającą ilość wianków na czas. A oto one:

1. Wiązanka w kształcie kropli na florecie. Wielkość ok 1m. Wszystkie elementy żywe, W ostatniej chwili zmieniłam koncepcję na żywe róże. Były piękne- ok 10 cm szerokości kielicha cena też była piękna, ale najważniejszy był efekt :)




 2. Wianek miał ok 1,5 m średnicy więc nie miałam serca wnosić go do domu, żeby robić jeszcze foty. Wieniec z choinki, tui, sztucznych kwiatów i naturalnych dodatków- szyszek, kasztanów itd.




 3.  Pół metrowy wianek na bazie z samych szyszek. Dodatkowo mech, kulki ratanowe, żołędzie, kasztany, liście i sztuczne kwiaty. Według mnie wyglądał najładniej ze wszystkich, no może poza 1, bo w rzeczywistości był piękny.





 4. Wieńce w kształcie wrzeciona, ok 1,5m na florecie, Wszystko oprócz sztucznych kwiatów było naturalne.:) Ponieważ mamy groby dwóch członków rodziny zaraz obok siebie i płyty nagrobkowe są takie same, zrobiłam dwa takie same, co jednak było trudniejsze niż myślałam. Wstępnie te dwie sztuki miały być nieco inne, ale efekt był chyba lepszy :P





 5.

6. Przed wszystkim świętymi niestety mieliśmy 2 pogrzeby w rodzinie tydzień po tygodniu. Zmarły dwie ważne osoby w naszym gronie, szczególnie, że nasza rodzina nie jest zbyt duża. Dlatego też postanowiłam zrobić dekorację tylko na jeden grób.




 Balkon był pełen wiązanek.





A cieszę się, że nowe mieszkanie ma tyle miejsca, że mogłam bez problemu robić dekorację :)








Za rok będzie lepiej :))

Komentarze