Zaniedbanie

Wiem, że ostatnio zapuściłam się z postami i w ogóle. Za mało czasu na siedzenie i pisanie. 
Aktualnie wszystko kręci się wokół uczelni, pracy, korków i praktyk. Cały czas oczywiście wciąż tworzę i to coraz ciekawsze rzeczy. Planowałam pokazać Wam złote pierścionki, które niedawno robiłam, ale muszę zrobić zdjęcia, a historia jaka jest z nimi związana jest warta opowiedzenia, także post na pewno się ukaże, ale pewnie trochę zejdzie zanim znów będę mogła sobie pozwolić na otworzenie komputera.
Ale... dzisiaj nie ma już czasu na rozpisywanie się. Czas na pokazanie Wam drugiej części kartek, jakie robiłam jeszcze przed świętami :P
Będzie słodko :)

Pierwsza kartka- jej przeznaczeniem było być obfitą w kwiaty i słodkie elementy kartką. Te urocze różowe różyczki zakupiłam w sklepie z decoupag'em w Gdańsku i zapłaciłam za nie fortunę. Osobiście się w nich zakochałam, mimo iż jakoś nie lubię różowego u siebie itd ;p

Papiery akurat też tam znalazłam, zaś te drewniane elementy są oczywiście ze sklepu eko-deco, gdzie zapraszam, bo mają fajną ofertę.








Kolejna kartka również w słodkim motywie, na każdą okazję :)
Co do materiałów, to papier z tkmax'a. Mają genialne papiery. na serio :P, zaś wszystkie drewniane elementy oczywiście eko-deco. Ostatnie już chyba bileciki poświęciłam właśnie na tą kartkę :)










A teraz czas na te nieco bardziej uniwersalne kolorystycznie. Papier jest fakturowany, może nie widać tego na zdjęciu, ale wspaniale się komponują na nim kolorowe motylki. 





Komentarze