Czas na kartki

Po małej dawce biżuterii czas na powrót do kartek. Ostatnio z powodu mojej wielkiej nieuwagi udało mi się zbić żarówkę, przez co nie byłam w stanie zrobić odpowiednio naświetlonych zdjęć, na których kartki prezentowały by się prawidłowo. Ale teraz już jestem w stanie pokazać Wam moje nowe wyroby. Starałam się utworzyć kilka kartek idealnych na walentynki i w sumie od tych też zacznę. Niestety ostatnio nie zamówiłam żadnych nowych elementów od eco-deco, lecz wciąż pracuję na ich drewnianych scrapkach, które mi pozostały.







Dosyć duża, bo ok 15 cm kartka tym razem kwadratowa. Niby zwykła, a jednak wyjątkowa i jedyna taka, ze względów również na to, że tylko jeden taki papier miałam :P







Kolejna kartka również jest kwadratowa, lecz w nieco innych barwach. Tym razem dominuje romantyzm czyli beż i róż. Drewniane elementy czyli znaczek i kwiatek, są od eko-deco, gdzie zapraszam na zakupy :P
Któregoś dnia wybrałam się do gdańskiego sklepu z decoupagem i scrapbookingiem po rzeczy do wianków, a skończyło się ze stosem nowych papierów i kwiatków. Właśnie te duże różyczki mnie strasznie ujęły. A jak się Wam podobają?:)








Ten typ jednak dla nieco bardziej dziecinnej kobiety :P
Karta otwierana na 3 części.








A ta jest chyba moją ulubioną, czyli karta dla ludzi z dystansem i poczuciem humoru. :)







I ostatnia na dzisiaj: Obfita, różowo-beżowa karta z motylkami, kwiatami i uroczym dopiskiem: Specjalnie dla Ciebie
:)

Komentarze