Pawie oczko

Czy mówiłam już Wam kiedyś, że kocham połączenie różu, zieleni i niebieskiego?
Nie? To kocham właśnie te kolory.
Tak? To świetnie, że pamiętacie. :P
Już od bardzo dawna chciałam zamówić te koraliki, ale jakoś zawsze były ważniejsze rzeczy do kupienie, a raczej ważniejsze koraliki w priorytecie niż te, ale kiedy już zdobyłam się na dodatkowe koszty, byłam wniebowzięta, albowiem jest to najpiękniejszy lampwork z jakim miałam styczność. Na prawdę. Zakochałam się w tych koralikach a kiedy udało mi się coś z nich robić, to tym bardziej  całość przypadła mi do gustu. A jaka jest wasza opinia? Zapięcie jest oczywiście proste pod względem technicznym, niezwykłe pod względem estetycznym. Do tego szklane koraliki na delikatnie gotyckim łańcuszku. Aktualnie bransoletka nie jest w zestawie. Można zakupić ją kupić na: http://pl.dawanda.com/product/74219575-Pawie-oczko
Szczególnie, że akurat jest promocja do końca roku 20%.
Dzisiaj zamówiona, może jeszcze dość na święta także ostatnie wręcz chwile. 
nr 244














Buziole :)

Komentarze