Znów różowo.

Dzisiaj przyszła mi kolejna przesyłka od eko-deco, z drewnianymi elementami na mikołajkowy kurs. Muszę powiedzieć, że jestem zachwycona świątecznymi, drewnianymi dodatkami i gdyby nie fakt, że ten weekend mam już mega zajęty, to z wielką przyjemnością i pragnieniem zrobiłabym kilka świątecznych kartek :(

Kursy kursami, święta świętami, ale gdzie jest biżuteria:O

Tak bardzo starałam się zmienić wygląd bloga na nieco mniej różowy, kiedy kolejnym kompletem do opublikowania jest właśnie różowy modelinowy zestaw.
Taka mała dygresja :P

Czy jest tu jakaś wielbicielka różu? Przedstawiam jedyny w swoim rodzaju komplet z różowej modeliny: kolczyki-babeczki i bransoletka- ze wszystkimi symbolami słodyczy.
Zamawiając kiedyś fimo, otrzymałam w gratisie takie oto beżowo/różowe kwiatki i muszę skromnie powiedzieć, że idealnie pasuję do tych babeczek:P
A wy co sądzicie?:)
już niedługo pojawią się na dawanda, a do tej pory można je jeszcze zgarnąć. W razie pytań, kolczyki mają nr 285.







A teraz coś na rękę:
różowa bransoletka na łańcuszku, który jest niezwykle delikatny z wyglądy, ale bardzo wytrzymały. Sama posiadałam bransoletkę na takim właśnie łańcuchu, nigdy mi się nie zerwałą, a nosiłam ją codzinnie, a czasem nawet 24h. Wytrzymała ciągłe pisanie, podróże, tańce, a nawet zdarzało mi się z nią spać i jakoś dała bez problemu radę.
Co do zapięcia: ozdobne i przede wszystkim łatwe, a to sama zresztą wiem, że najważniejsze, bo co z ładnej bransoletki, kiedy nie można jej sobie samej zapiąć. Zapięcie niezależnej kobiety :PP
nr 40 :)







Słodkie buziaki ^^.

Komentarze