Duużo do nadrabiania

Z 2 tygodnie temu wzięłam się za srapbooking, lecz wciąż mam zdjęcia  tylko kilku kartek.
Niedługo na pewno pojawią się kolejne:


















Do wykonania kartek wykorzystałam artykuły od ECO-DECO.
Serduszka, dymki... wspaniałe produkty. Jak ktoś ma ochotę sam pobawić się w scrapbooking, serdecznie zapraszam :)



A teraz: Wczorajszy poranek spędziłam w niezwykle doborowym towarzystwie, a dokładniej: wczoraj odbyło się spotkanie, na którym wykonywałyśmy ozdoby z decoupage'u.
Bombki, świeczniki, pudełka i wazoniki.
Każdy robił co innego, na co aktualnie miał ochotę. 
Pani Asia zajęła się już świątecznymi bombkami, bo jak wiadomo, przed samymi świętami nigdy nie ma czasu, żeby bawić się w takie rzeczy.

Według mnie efekty są wspaniałe :)










Teraz czas na nowicjuszkę: Panię Wiolę, która dopiero wczoraj poznała techniki decoupage'u.
Wraz z pomocą Pani Asi, Kasi i Beaty oraz swoim wrodzonym talentem i wyczuciem stylu, udało się poznać większość technik i wykonać nie tylko świąteczny mini świecznik, ale również piękną skrzyneczkę. 
Gratulujemy :)








Pani Kasia tworzyła wczoraj wazoniki z butelek po sokach jednodniowych na zamówienie z papierem ryżowym, niestety nie dałam rady zrobić zdjęć pełnego efektu, ale również praca szła pełną parą :)





Ja z Panią Beatą zajęłyśmy się bombkami. Oczywiście pełnych efektów jeszcze nie widać :)











Oczywiście nie mogło się obejść bez niby nie tuczących słodyczy oraz przepysznej i niezwykle rozgrzewającej nalewki Pani Kasi. Miód w gębie i radość w głowie.
Pani Renia niestety nie chciała się dzielić z nami naszą pasją do tworzenia rękodzieła, ale służyła pomocą, humorem, swoją barmańską i baristyczną ręką. 






Oczywiście grupowy instruktaż też musi być :P








Podsumowując: bardzo udane i niezwykle twórcze spotkanie. Trudno było wyznaczyć termin, który by pasował każdemu, ale warto było czekać. W kolejnym miesiącu powtórka, a wszystkim hobbistom rękodzieła, polecam takie artystyczne spotkania.


Po wszystkim doszłyśmy do wniosku, że na dzisiaj to nie koniec zabawy w ozdabianie powierzchni i zabrałyśmy się dodatkowo za skrzyneczki, tym razem dla siebie oraz pudełko, wykonane przez Panią Beatę.













Już niedługo nieco więcej, a teraz dobranoc ^^.

Komentarze