poniedziałek, 27 października 2014

Nie ma miłosći, jest tylko scrapbooking :P

Zamówiłam ostatnio kolejne scrapki od eKo-deco.
Zafascynowana nowymi drobiazgami, nie mogłam się doczekać, aż  wreszcie nadejdzie weekend i będę mogła przysiąść przy biurku, zawalić cały pokój papierami, dziurkaczami, nożyczkami, taśmami itd, włączyć bezsensowny serial i zacząć robić kartki. Niestety ponieważ ze wszystkimi moimi serialami jestem na bieżąco, przyszedł czas na coś bezsensownie nowo- głupiego. I tak, jeśli ma ktoś ochotę obejrzeć, a raczej posłuchać bezsensownego serialu i dialogu, to zapraszam do obejrzenia faking it LOL
Oprócz nowych scrapek, kupiłam ostatnio dodatkowo nowy papier. 48 kartek, czyli 24 wzory.
Zakochałam się w nim. (Jakby ktoś szukał tanich i zajebistych papierów, to polecam tkmax'a, gdzie można zrobić interes życia, albowiem tylko 44,99 za 48 ozdobnych papierów.
Są brokatowe, są foliowane, są malowane, emaliowane. są cudowne.
Niestety kiedy wejdzie się w szał scrapbookingowy można zostać pochłoniętym na baaardzo długo. Czasem kiedy zaczynam się bawić w ozdoby potrafię cały tydzień albo i dłużej siedzieć przy biurku i robić tylko jedno. Co więcej jest to zabawa niestety która pochłania ogromne ilości pieniędzy. zaczyna się od jednej kartki i jednego dziurkacza, ale przecież dzięki temu nie zrobisz wspaniałej kartki. I wtedy zaczyna się recykling i zbieranie wszystkich pierdółek, wstążek, koronek, opakowań, również po cukierkach itd.
Dodatkowo wszystkie urządzenia, dodatki i piękne papiery( których tak jak serwetki w decoupage'u)  nigdy nie jest za dużo, a wręcz zawsze jest za mało.
Zawsze kiedy siadam przy decoupage'u nigdy nie mogę znaleźć czegoś w tym wielkim stosie serwetek.Nie ważne że jest ich 2 opakowania i tysiące siateczek :P
Zawsze jest mało.
Ale koniec tego dobrego i pora pokazać jak dalej zaszły moje prace.
Kartki są różne, ale tym razem głównie na urodziny i imieniny. Oczywiście wszystkie dostępne dla Was. Cena każdej to 12 zł. Oczywiście w koszt wchodzą również życzenia utworzone przez Was, lub wybrane przeze mnie i kolorowa koperta.
Całość jak dla mnie idealna :P
A jaka jest Wasza opinia??


A teraz:


1. Robiona na końcu, ale pierwsza w prezentacji :P
Kolorowo- to temat przewodni.
Tylko urodzinowa kartka. 
Niestety nie widać tego na zdjęciu, ale papier jest emaliowany i niezwykle lśniący.
Elementy "urodziny" i wiat: od Eko-deco. Wspaniale się tutaj prezentują.
Ale to tylko moja opinia :P









2. Kolejna: nieco bardziej zielono-blada. Napisy na papierze też są emaliowane, kwiat róznieżod eko-deco, a papier od tk max m.in :P
Napis na specjalnym podwyższeniu, przez co fajnie się prezentuje.
Dodatkowo kartka nietypowo otwiera się z boku :)











3. Coś dla tych co wolą zwyczajne kartki.
Po prostu klasyczne kolory i elementy.
Kolejna na urodziny. Serce od Eko-deco .
Kartka jest zamykana na 3, dzięki czemu można ją postawić na półce itd :))















4. Uniwersalna kartka, w jednym z moich ulubionych kolorów. 
Wszędzie kropki:)
A dodatkowo błyszczący papier i urocze kwiatki. Również drewniane od eko-deco.
Otwierana również na 3, dzięki czemu można ją postawić na widoku, aby inni podziwili :]
















5. Pierwsza była wykonana. I według mnie jedna z fajniejszych, ale to tylko moja skromna opinia :P
A jaka jest wasz?;P
Elementy drewniane: kwiat i el. dekoracyjne, są niezwykle delikatne, przez co trzeba się z nimi niezwykle ostrożnie obchodzić, ale jednocześnie przez to, że są mniej masywne od serca, nadają całej pracy takiej specyficznej lekkości :)
Dodatkowo koronka, kwiat, bileciki i lśniące karteczki. 
























6. Tym razem postawiłam na prostotę. sam papier ma w sobie taki urok, że aż szkoda było go ruszać. 
Ale.. Elementy różow: papierowe kwiatki i bileciki w kompozycji z drewnianą latającą scrapką. :P
Co do okazji na jaką można ją dać komuś to wiem szczerze, że : wiele tego się znajdzie :P








7. A teraz małą kartka otwierana z boku w odcieniach niebieskiego. Znów na urodziny lub imieniny. Napis jest drony, lecz przez to, że jest na tym niezwykłym podwyższeniu, jest głównym elementem tej kartki.Oczywiście kwiatek ze sklejki. Straaasznie delikatny. Bałam się, że rozpadnie się jak tylko będę na niego patrzeć, a co dopiero dotykając go i klejąc :O
Uwaga, motylek może odlecieć z tą kartą w baaaardzo bliskiej przyszłości :P










8. Przedostatnia: słodka kartka. Zdecydowanie nie dla faceta :P Wstążka w kropki, same kwiaty, motyle, serca. Za słodko po prostu + z brzegu wzorzyste końcówki.
Karta otwierana z boku. 















9. I ostatnia !!!!
Ale nie najgorsza :P znów odcienie niebieskiego i zieleni. Tutaj akurat mamy kartkę pasującą na każdą okazję. No może poza świętami, bo wtedy znajdziecie tu coś lepszego ;p
Znów karta otwierana z boku, z motylem wkomponowanym w listki i kwiaty znajdujące się na kartce. Polecam: dla facetów i: 
Specjalnie dla Ciebie!







A oto wszystkie elementy wykorzystane na powyższych kartkach. Jeśli jesteście zainteresowani, wystarczy kliknąć w poniższe obrazki i od razu przeniesie Was do sklepu i żądanego obiektu.

                                                    SK17

89872a0068887f99f0b5cab044c85949a18b92ab                                                    00ab42e449b6a122a5daf08f78dafb4b2e314f8b
                                                   




I co myślicie?
Która najlepsza?
Może macie jakieś seriale, które oglądacie podczas takich prac?
Czekam na Was:P
Buziaki i dobranoc :))))

środa, 15 października 2014

Scrapki

Ciąg dalszy kartek. Wpis miał być już wczoraj, ale coś mi nie wyszło :P






Kolejna:










I dwie świąteczne:













I jeszcze jedna urodzinowo/imieninowa :)))









Wszystkie drewniane elementy od: eko-deco.pl

Buziaki :)

Polub nas na FB :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...