Przesyłka

Dzisiaj przyszła moja długo oczekiwana przesyłka z koralikami, lecz kiedy zobaczyłam zawartość, hmm..... zdziwiłam się, że tak bardzo na nią czekałam. 
Jakby ktoś miał ochotę na nieco dostojniejsze wyroby ze: szkła weneckiego, swarovskiego, lampworków, millefori, to dawać znać :)
Jak na razie czeka mnie robienie biżuterii z modeliny, więc przesyłka będzie musiała poczekać na mnie grzecznie w kącie. 
Oto co w najbliższym miesiącu będzie królować w mojej "pracowni":




















Dodatkowo:
Od dzisiaj moje wyroby można zakupić na : 
wspaniałe decoupage'owe kolczyki.
Wszystkich serdecznie zapraszam do zapoznania się z oferta i oczywiście do kupowania :)

Uwaga!! Nie zwlekaj, gdyż kolczyki wykonane tą metodą są niezwykle oryginalne. Nigdzie nie znajdziecie drugich takich.! Zapewniam :)

Komentarze