Noworoczne spóźnienie


Chciałabym złożyć wszystkim w nowym roku, spóźnione o prawie 2 tygodnie, życzenia;p
Zdrowia, szczęścia, spełnienia wreszcie wszystkich marzeń i siły do działania^^


Ostatnie tygodnie były strasznie zapracowane, nie tylko zamówieniami.Święta w tym roku przyszły szybciej niż mi się wydawało, tzw. święta, święta i po świętach. Dużo było roboty w domu i nie tylko, trzeba było również wziąć się za prezenty i karneciki.


Na początku stycznia udało Nam się zorganizować "Spotkanie z bombkami".  Cały dzień spędziliśmy na robieniu bombek, lecz nie takich jak ostatnio pokazałam na blogu lecz bombek przestrzennych. Największą trudność sprawia zrobienie wnętrza bombki- kawałek białej kuli, na której znajduje się kawałek śnieżnego podwórka. Papierowe domki z śniegiem na dachach oraz sopelkami zwisającymi z rynienek, latarenki, drzewka, krzaczki, ławki, bałwanki, mosty, zamarznięte rzeczki z kostkami lodu i wiele innych dodatków.
Tak przedstawiają się prace:

































Moja ulubione :)


A oto moja praca :

 
Udało mi się wreszcie skończyć wszystkie zamówienia świąteczne: bombki, butelki, biżuteria. 
Oto jak wyglądały butelki w kolejnym etapie oraz wszystkie świąteczne wytwory z modeliny:
Miłego oglądania :P











 Nowością jednak są czekoladki MILKA oraz świątecznie- mikołaje.






























Oczywiście czeka mnie jeszcze trochę zamówień do zrealizowania, lecz to już w lutym będę wykonywać, gdyż teraz czas się wziąć wreszcie za naukę.
W czasie noworocznym udało mi się wykonać stanik z ćwiekami.
 Oto jakie są efekty:

 1 faza pracy^^



Efekt końcowy

 
Szukałam po całej Gdyni ćwieków, lecz tak to jest jak się szuka 2 stycznia, kiedy wszyscy mają remanent xd
Koniec końców, udało mi się znaleźć otwartą pasmanterię lecz zamiast zwykłych ćwieków, dostałam tylko ćwieki do przyszywania. Może i lepiej, bo nie zniszczę tak materiału, a zdjąć je to żaden problem.
Polecam wszystkim. Fajne efekty, nie licząc faktu że jakość zdjęć jest straaasznie słaba, za co z głębi serca przepraszam :P


Co do spóźnionych postów, to to by było na tyle. Mam nadzieje, że kolejny wpis będzie umieszczony znacznie wcześniej niż z miesięcznym opóźnieniem.

Miłej końcówki weekendu wszystkim^^ 

Dla niektórych do posłuchania: 

Komentarze

  1. Doceniam Twoją pracę i dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej szczegółów na moim blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz