#40 Zamówienie na lepienie

Obiecałam sobie, że do końca roku, nie tknę już modeliny.
"Niestety" nie dotrzymałam postanowienia, gdyż otrzymałam zamówienie, na słodki zestaw.
Dodatkowo powstało kilka sztyftów, ale nie dużo.
Po prostu dla każdego coś... słodkiego ;)
Czyli róż, babeczki, truskawki, herbatniki, róże, miś oraz.... listy.
Czyli coś co robiłam po raz pierwszy, a sądzę że nie wyszły najgorzej^^
Dzisiaj również zadebiutował u mnie płyn do masy termoutwardzalnej- bake and bond. Wcześniej używałam go jako klej do modeliny, przed jej upieczeniem, zaś przeczytałam gdzieś, że dobrze też sobie radzi jako liquid. Muszę przyznać, że dopóki nie zakupię sobie liqud'a sculpey'a, będę korzystała z niego. Wszystkim, którzy lubią nieco pobawić się w modelinie( ale tylko tej lepszej jakości) bądź chcą zacząć, serdecznie polecam:)
Właśnie czekam, aż wszystkie wyroby się upieką. Przede mną jeszcze dzisiaj lakierowanie i sklejanie, zaś jutro bita śmietana i ostatnie poprawki.
Czy się spodoba? Tego nie wiem. Ale czy Wam podobają się słodkości w swojej pierwszej fazie?;)













































I coś do posłuchania:
Miłego tygodnia wszystkim^^

Komentarze