#32 Już po

Już po ;p
W sobotę odbył się kiermasz odzieży oraz dodatków kobiecych w Sopocie w klubie muzycznym Scena.
 Dużo stoisk, mało miejsca, dużo kreatywnych osób oraz przeróżnych rzeczy, począwszy od wspaniałych ręcznie dzierganych czapek i szali na zimę od Pruli, po własnoręcznie szyte NAPRAWDĘ WYJĄTKOWE ubrania.
Mam nadzieję, że w ciągu roku będzie więcej takich wydarzeń lecz w lepszych lokalizacjach i z ulepszoną organizacja. I oby pogoda dopisywała, to ludzie zdecydowanie bardziej będą chcieli ruszyć się z domu niż w zimny pochmurny, deszczowy dzień.
Ale zawsze nowe doświadczenia^^

Moje stoisko przekroczyło moje oczekiwania tj. było nawet duże :P
Oto kilka zdjęc z soboty, podarowałam sobie te z twórcą tej biżuteri.
Niestety nie są one najlepszej jakości, lecz przynajmniej nieco ukazuje to jak wszystko wyglądało^^









 Cała tablica kolczyków, nie licząc sztyftów ;p





 Zwykłe bransoletki też muszą być..





 Metalowe drzewko z drewnianymi kolczykami w decoupagu.
Opakowanie z aniołkami również było dostępne na kiermaszu, ta akurat praca nie należy do mnie lecz do mojej mamy.







 Taki mały chaos...







 Nowa partia modelinowych słodkości. Babeczki z silikonową bitą śmietaną, herbatniki, truskawki, jeżyny, pszczółki.



















 I kilka wizytówke, na szybko robionych chwile przed wyjściem na kiermasz.











na stronce jednej z blogerek:


można obejrzeć zdjęcia pozostałych stoisk, w tym też jedno moje ^^

Buonanotte a tutti^^

Komentarze